Saturday, September 3, 2016

5 Minute Binêre Opsies Strategie Met Ons - Point

5 minute Binêre opsies strategie Vandag het ek vyf weer gebruik die 5 Minute Binêre opsies strategie met Ons - Point aanwyser op StockPair . Hierdie strategie werk wanneer ons hierdie voorwaardes : sterk tendens op H1 met dieselfde Ons - Point kleur op H4 sterk steun of Weerstand op H1 sterk tendens op M5 na die ondersteuning of daarteen ( of Resistance ) met Ons - Point aanwyser seine Ek het dit gebruik op Apple , GBPUSD , USDJPY en EURUSD en na 10 ambagte ek vyf opgedoen 68 dollar . Ek weet dat hierdie strategie is nie volmaak nie , maar ek sal elke dag handel met die beste binêre opsies seine te skep . Op volgende dae sal Ek ook doen 'n nuwe video met al die besonderhede van hierdie handel strategie . StockPair gereguleer ! Nou StockPair is 'n CySEC makelaar gereguleer met lisensie N & grade ; 229/14 en dit is 'n goeie nuus vir ons en vir ons veiligheid te belê geld elke dag .


No comments:

Post a Comment