Saturday, September 3, 2016

Steam Eve Online Trading Cards

EVE Online speler verloor skip met 1500 van Plex binnekant nie 'n enkele Plex oorleef Vroeër vanmiddag, 'n EVE Online speler vervoer 84 in-game tyd kaarte, bekend as Plex, is doodgeskiet buite die grootste handelsvennote middelpunt van Jita. Met Plex effens hoër as die prys van 'n inskrywing, die oorvloed van die vrag was 'n geskatte 1500. Ongelukkig vir die vlieënier wat die oorvloed doodmaak beweer, nie 'n enkele Plex oorleef die skepe vernietiging - dit is al vapourised. Eina. Op 15:36 vandag, vlieënier Ozuwara Ozuwara losgekoppeld van die gewildste handel EVE Online se hubs, Jita. Vlieg in net 'n Caldari nuweling skip bekend as 'n Ibis, wat gegee word aan enige speler sonder 'n skip by 'n stasie, Ozuwara gedra een van die mees waardevolle kommoditeite van New Eden: Plex. Plex, kort vir Pilot Lisensie Uitbreiding, is 'n in-speelkans kaart - die toevoeging van 30 dae na 'n rekenings speelkans - wat verkoop kan word en verhandel tussen spelers. Om Plex verkry in die eerste plek, moet spelers eerste koop dit van óf CCP direk, of gemagtigde derdeparty-handelaars. Met die prys effens hoër as die prys van 'n maande inskrywing, is dit gewoonlik gebruik as 'n manier om die regte geld te omskep, in die spel se geldeenheid: ISK. Ten tyde van die skryf, 'n enkele Plex gaan vir ongeveer 800,000,000 ISK. Waarom hierdie vlieënier het probeer om oor 70000000000 ISK waarde van vrag te sleep is onbekend. Hulle kan van probeer om te kry in die meer winsgewende mark van lae en nullsec, wat gewoonlik ver van die groot handel middelpunt. Maar die mees sinvolle vlieëniers sou 'n alt gestasioneer op 'n handel middelpunt van hierdie baie soort van items te koop nie. Nietemin, 'n ander vlieënier met die naam van Diorden. óf met groot instink of 'n vrag skandeerder, afgeskiet Ozuwara. Maar voordat hulle kon klaar dagdroom oor al die geld wat hulle op die punt om te erf sou wees, die oorblyfsels van die skip het geen tekens van buit. Dit is almal vapourised. Op vandag se Plex pryse, die totale bedrag in die regte geld is gelykstaande aan 1500. Om dit in perspektief binne EVE Online sit, 'n Titan - die grootste skepe in die spel - is die moeite werd ongeveer 4000. Die beste deel is dat omdat die samestelling, wat moet van sy oorsprong in 'n werklike geld aankoop van óf CCP of 'n derde party reseller, is nou permanent ruimte stof - CCP is uiteindelik oorhandig wat kontant, gratis. Eintlik is dit dalk beter in 'n paar maniere wees, sou die bedieners vrag te verhoog. Wat 'n impak bestudeer moet word, aangesien die groot gevegte is altyd sloerende en mense het complaned oor hulle vir die jaar en niks gedoen om dit te herstel eerder as stadiger in die spel tyd wat vir my stom klanke. Ek wil 'n normale spoed, met duisende lasers is afgedank van baie dirrections. Soveel beter beplanning en strategieë sou arrise as daar meer mense met behulp van die bedieners hulpbronne en meer potensiële kliënte na die ontwikkelaars om te hanteer, so gaan vir die vloot bevelvoerders, tot hul vloot na sukses te ry sonder om te verloor duisende dollars op epiese virtuele ruimte veg . Almal wil graag 'n 500,000 skepe virtuele ruimte stryd sien. ja, maar jy verloor ook die gemeenskap gees wat die groot gevegte moontlik maak. beste voorbeeld hiervan is Star Wars Galaxies, voor die NSE (WoWifying) mense sal gelukkig wag in 'n self gepolisieer lyn met baie min mense sny, die gemeenskap was al vir mekaar te help en saam te werk. dan die NSE het langs die spel het 'n baie meer toeganklik en drasties verander, 'n groot deel van die basis van gebruikers verlaat en kort ná die beste antwoord wat jy kan hoop vir die meerderheid van die speler basis was om nie aan te fokof. meer mense isn t altyd 'n goeie ding en in baie gevalle is dit erger as die groter die skare en die minder moeite die spel moet leer om te speel hoe meer waarskynlik mense is om tyd om te belê in 'n karakter en kry erken, maar in 'n groot skare van Morons hoekom pla probeer om in te pas, aangesien daar baie ander Morons om mee te speel, sal wees en as dit is nie regtig moeilik om te kry in wat jy kan altyd net begin oor totdat jy weer ontslae gevind. dit is die belangrikste skadelike faktor van F2P speletjies, terwyl daar min te verloor mense gewen t regtig gee 'n kak, waar wanneer jou in 'n komplekse spel soos Eva waar dit 'n maand kan neem net 'n basiese dit maak mense belê kry in hul karakter en eintlik omgee hoe dit gesien, ja sommige esel gate kry in, maar oor die algemeen beland hulle hoef te saamstaan ​​sodat hulle eintlik net hulle self kan beïnvloed. Na alles kyk na WoW die grootste betaal MMO speler basis en dit is grootliks vol idiote wat selfs kan t besluit om lekker saam te speel, toeganklikheid doen niks anders as 'n skare wat t 'n kak doesn gee en net geniet ruïneer ander tyd aan te trek. Soos vir die tegniese beperkings, daar ISN ta bediener gaan dat 500k kliënte kan hardloop in real-time, nie om die meerderheid van die rekenaar se noem sou omval wanneer die liggings en ander data die SVE en GPU vir daardie baie spelers probeer om dit te hou getref gaan op die regte tyd. (Nie dat jy kan real time te doen, want selfs as jy langsaan gewoon tot die bediener jy wil nog 'n paar bedrag van latency) Mortal Online Mortal aanlyn-ervaring ware oop-wêreld vryheid in Mortal Online - 'n unieke eerste persoon, Middeleeuse fantasie, groot skaal multiplayer online rollenspel. Kies jou pad te kies uit baie verskillende rasse, besluit jou eie styl van speel en of om te fokus op PvP of PVE, beide met dieselfde spel wêreld. Kies 'n beroep en wy jou lewe aan te bestry, knutselen, magie, handel. Vind talle vaardighede, hulpbronne en gereedskap, bemeester 'n paar of ploeteraars in dié almal, of die eerste wees om nuwe gebiede te verborge skatte en unieke geheime te vind verken. Leef of sterf Hierdie wedstryd is nie vir die flou van hart. Met meganika, sterf beteken dat jy die risiko om alles te verloor jy weer die uitvoering saam met jou. Gevaar is oral, veiligheid moet verdien. Leer om real-time te bemeester, doel-gebaseerde bestry waar jy besluit elke beweging van jou karakter maak, en waar u vaardighede regtig saak nie. Nie heeltemal soos enige ander MMORPG. Daar is geen karakter vlakke, net vaardigheidsvlakke. Daar is geen PvP sones, slegs 'n enkele oop en realistiese wêreld waar jy is vry om jou eie pad te kies. Daar is geen aparte bediener streke, elke speler bewoon dieselfde groot wêreld. Krag in getalle Bou jou eie huis, of 'n gilde met vriende na 'n kasteel te bou. Uit te brei selfs meer, bou 'n hele stad en omring dit met verdedigende mure, of band saam om beleg en oorwin jou vyande vestings met genoeg krag, geweld of diplomasie, sal jy en jou bondgenote in staat wees om 'n hele nasie te regeer. Die moontlikhede is eindeloos Unlimited gratis toets Mortal Online bied 'n gratis-tot-speel af met 'n vaardigheid cap by vaardigheid vlak 60. Ten einde die maksimum vlakke te ontsluit en ten volle bemeester julle sterflike lot, is 'n betaalde maandelikse inskrywing nodig, maar in teenstelling met baie ander speletjies daar is geen microtransactions. Uitteken sal heraansoek doen die vaardigheid cap, maar jou vaardighede sal weer facetten maksimum scoort wanneer jy weer skryf. Elke speler kry 'n gratis karakter slot, en jy kan bykomende slots koop tot 'n maksimum van vier. Funksie lys Liewe en berg teling Lock-pluk-speler Behuising en die stad gebou beleg Gebied beheer stelsel 500 vaardighede te bemeester Teling Diefstal Glasblasing Berede bestry Archery Magic Verskeie in-diepte knutselen stelsels met miljoene kombinasies Alchemy Slaghuis Metallurgie Mynbou en houtkappery Publiseer jou eie boeke Armor klere Sosiale vaardighede soos omkopery en oortuiging Veiling huise en nog baie meer EVE Online -,,. ,. (75) - 76 75 30. (4006) - 84 4006 EVE Online - Core Starter Pack. EVE stoom 4 2013 - EVE Online. Plex, EVE Online Starter Pack stoom 4 2013. , Starter Pack, stoom. Stoom. EVE Online - Premium Edition EVE Online 7 Hallo Competitive Pilots Met die Alliance lid afgesnyde vir spanne wat wil deelneem in Alliance Toernooi XIV nou geslaag, ons in staat is om die ruleset vir vanjaar se kompetisie te openbaar. Daar is 'n paar veranderinge van verlede jaar, met die belangrikste veranderinge hieronder opgesom en die volle ruleset volgende. Neem asseblief kennis dat hierdie ruleset kan verander voordat die toernooi begin. Enige sodanige aankondiging sal gemaak word op die vooraand Alliansie Toernooi Besprekingsforum. so maak seker jy bly kyk nie. Groot veranderinge van AT13: Skakel om 10 vlieëniers in plaas van 12 Punt waarde veranderinge te vergoed vir 'n verandering in span groottes: Rou punt verhoog na romp slagskip, Battlecruiser heuwels, T3 Cruisers, Hictors, Logistiek (T1 en T2) toe - vir T1 Cruisers - 2 punte vir alle Bloed Raider skepe Bekendstelling van T2 Logistiek fregatte op 5 punte, met twee toegelaat per wedstryd net soos T1 Logi fregatte Full verbod cap oordrag perk van een WDFG (unieke Swaar Interdictor warp disruptor) per skip Banning MJFG (unieke Command Ship Mikro Jump Drive) disallowing hoë-end seerower ammunisie disallowing T2 herstel darren die res van die reëls wat jy sal in staat wees om te vind op die bladsy reëls in die Gemeenskap portaal. Aanmeldingen is oop vanaf hierdie dev blog, en voornemende spanne kan hul alliansie eksekuteur vorm invul. Aanmeldingen is oop tot die 22ste Julie by 23: 59UTC. Ons sal bied posisies in 'n soortgelyke manier om verlede jaar: die top 14 spanne sal 'n opsie om te koop in die toernooi aangebied word direk, sal 42 poste beskikbaar in die ewekansige trekking wees, en die oorblywende 8 sal aangebied word in 'n geheime veiling . Dit gee 'n totaal van 64 spanne. Inskrywingsgeld vir spanne koop in direk en die ewekansige trekking is 5 Plex, en die geheime veiling sal weer net oop vir spanne wat reeds die ewekansige trekking ingeskryf wees. Die trekking vind plaas op 26 Julie met die resultate dieselfde dag aangekondig, en die veiling sal plaasvind tussen die 27ste en die 29ste van Julie. Loting hakies Vanjaar sal ons saai die hakies in 'n soortgelyke manier as om BY XIII met 'n paar klein veranderinge: Spanne sal gekeur in 'n standaard 64-span dubbel uitskakeling bracket Enige spanne wat 'n buy-in wat gebruik word vir die plasing in die top 14 sal gekeur in die volgorde waarin hulle is in Alliance Toernooi XIII geplaas. Byvoorbeeld, as 13 spanne te koop in en die 9de geplaas span nie, die spanne wat die 10de plek en laer gekom sou almal gekeur 9-13 in die orde van hul plasing in Alliance Toernooi XII. Spanne gekies deur die ewekansige trekking en geheime veiling sal lukraak gekeurde in alle oorblywende posisies deur 'n tweede trekking As jy belangstel in kommentator weer maar hawe t u belangstelling nog, weer ons nog die aanvaarding van aansoeke ingedien totdat 11 Julie. Check uit die vroeëre aankondiging blog vir meer besonderhede. Soos altyd, ons hoop jy weer so opgewonde vir die toernooi vanjaar. As jy enige ander vrae wat jy kan voel vry om hulle te vra in die kommentaar draad, of kom besoek ons ​​in die vooraand Alliansie Toernooi Besprekingsforum voel. En onthou: die beste skip, is kampioenskap. Namens die toernooi span: 20 TLDR: - A spel so diep, met 'n ongelooflike meganika wat eintlik 'n monument vir beide kapitalisme en basiese menslike instink. Dit is 'n sosiologie verdrag op sigself, en ten minste 'n papier werd daarop sou wees. - Mark is die mees gevorderde in die hele spel wêreld. - Chronophage Soos die hel. maar die meeste van die tyd kan bestee word iets anders doen. - Frustrating Vir nuwe spelers b / COF hoeveelheid inligting. Maar 'n nuwe handleiding, hernu koppelvlak en nuttige korporasies kom om die probleem te beperk sonder die skoonmaak van dit tho. - Variety Van rolle kan jy - Human interaksies net beperk deur ons eie verbeelding - Gameplay kan 'n bietjie van dinamika gebruik te speel, maar in die groot veldslae individuele vaardigheid is bloot nutteloos. Teamplay, voorbereiding, en die keuse van die tyd en die plek vir die stryd met die regte fokus is die essensie van PvP - Pve pret by hoër lvls. - Plexes Ek dink ek sal begin met 'n groot probleem vir nuwe spelers, wat hulle eintlik het bang om die punt van die ophou vroeg. Eva aanlyn is 'n kolossale werk, met 'n obliterating waterval van inligting wat jy nodig het om in gedagte te hou. Óf jy begin hou notas van die begin af of jy weer gaan vergeet die derde dag, want jy vyf is oorval deur tweede dag oorvloed van intel. That is eintlik beide awesome en frightning. Oor wat, die ou handleiding eerlik het nt help veel: Dit was slordig, nie altyd duidelik nie altyd insiggewend, en as jy nt n paar missies het gelees kan jy alles u moes verloor. Ek m dink oor 'n missie wat jou 'n skip gegee het vir die eintlike doel van die verloor dit om PVE Pirates. As jy het nt lees dat u moes skip verander, want dit is wat jy mooi geskroef. Gebeur so baie kere wat jy kan t dink. Met die swak ouens te bly het nt altyd werk. Aangesien hierdie spel kan jy wees W / E jy wil wees. Pirate PVP, handel deskundige, industriële deskundige, mynbou monster, scout en vele ander, handleiding wat nodig is om die basiese beginsels vir die meerderheid van die moontlike rolle dek. Wel, uiteindelik het hulle 'n ordentlike een nou, so bang spelers kan terug gaan om dit klaar te gee 'n skoot omdat dit doen wat s verwag daaruit. Selfs koppelvlak is verfyn 'n bietjie, net genoeg opvallend te wees, en dit is goeie nuus. 'N Tweede punt werd praat vir nuwelinge is die gemeenskap. Oor wat, besef Eva gemeenskap wat hulle nodig het nuwe spelers om die spel lewende hou, en baie van hulle geskep korporasies gefokus op help beginners. Dit is duidelik dat sommige van hulle is minder doeltreffend en gefokus is as ander, maar in hierdie geval is daar een wat jy mis kan t: Eva Universiteit. Hulle her reuse, wat kan beteken hulle kan t hul aandag te fokus op die enkele speler soveel as 'n kleiner een, maar jy weer seker jy weer gaan haal ten minste die basiese beginsels, en jy sal vind iemand om mee te gesels op elke uur van die dag / nag. Noudat ons vyf het die spel het 'n beter vir nuwe spelers, D Ek wil om te hou gee jou wenke oor wat sou kom vir jou wanneer jy die basiese beginsels geleer. Navorsing byvoorbeeld, wat jou brood en botter sal wees tydens jou hele ervaring. Altho die spel gee jou die geleentheid om te kies jou ras en agtergrond, gee jou 'n idee van watter tipe skepe en wapens wat jy moet gebruik, hierdie keuses is nie finaal. Inderdaad, te danke aan die navorsing stelsel, kan jy besluit om 'n Caldari karakter te speel b / c wat jy wil hul voorkoms, terwyl jy ry Amarr skepe en hul wapens omdat jy graag lasers en goeie soek skepe net vir 'n klein verlies aan tyd as gevolg van die aanvanklike navorsing, en dit sal raadsaam om te verander om amarr ten einde beter kanse om jou modules op die mark is daar as Caldari kuit hê. Maar dit is net die begin van dit, want navorsing sal bepaal watter soort skepe jy kan ry, en jy sal in staat wees om te spesialiseer in die rol wat jy wil speel. Guides op klasse, rolle, skepe, en navorsing bestellings is oral beskikbaar. En die wiki is kolossale. Dan. wanneer jy vyf besluit wat jy wil wees in die spel, is die ondersoek reeds gaan, en jy is gereed om die spel wat jy sal nodig het om geld om jou te ondersteun maak speel weer. Doen PVE missies, mynbou, sal handel nie jou eerste keuse as piraterij n hoër vlak van navorsing, skepe en modules dalk nodig het. Maar jy kan eintlik vind ander maniere, soos om 'n muil vir iemand wat wegkruip vir een of ander rede. Met 'n klein en 'n lae vlak skip het jy minder kans van 'n belang van Pirates of enige ander dinge wat jy kan 'n manier om te hefboom oor 'n hoër lvl speler kry om te wees. Die spel is net beperk deur ons eie verbeelding in die handelsektor. En as jy 'n bietjie ongeduldig weer, kan jy verdeelde samenstellingen koop. Verdeelde samenstellingen is speelkans, dat jy kan óf gebruik, voorraad, of te verkoop vir wat 'n loooooooot geld sal wees vir 'n nuwe speler, veel meer as wat 15 € wat jy kan lei om te dink. (In wow € 15 is niks werd nie in vergelyking). En wanneer jy die handel, kan dit baie gevaarlik, en dit is waarom ek genoem die muil ding vroeër. As jy baie verdeelde samenstellingen te verkoop of iewers veilig jy óf die keuse van winging dit waag om die regte geld te verloor, of om te betaal vir 'n escort, of om jou eie weermag het binne die korporasie, of om voorraad. met behulp van 'n baie lae vlak skip vir meer verberging. As die IG mark was nt ongelooflike genoeg vir dit is tyd, verdeelde samenstellingen en IRL bruikbare geld het dit selfs beter te presteer. Dom pryse is beperk b / c is daar altyd iemand wat dit sal verkoop vir iets minder, as gevolg van die dringendheid faktor, en so baie ander relevante dinge soos skaalvoordele wat die mark lei tot die beste presteerder in enige MMO en spel oor die algemeen. Met al hierdie dinge, kan jy gleen uit die konteks dat vooraand aanlyn lyk soos 'n oormatig tydrowend spel. Dit is. Chronophage soos die hel. Sommige navorsing oor te neem dae, weke, en selfs maande klaar wees. Mynbou jy geheel vrag kapasiteit neem ure, afhangende van die gehalte van die mynbou-module en vanselfsprekend die volume van jou vrag. Maar dit s beteken dat manier. Jy kan speel terwyl die ondersoek, selfs aan die slaap raak of ophou speel vir 'n week, en die navorsing gedoen gaan word, selfs as jy nie weer geteken. En dit nie die geval is kommer baie nuwe spelers, soos die eerste vlakke van navorsing is baie vinnig. Soos vir mynbou, goed, jy kan gaan slaap, ek is nie seker oor die meld deel tho. Maar weereens, as 'n nuwe speler wat jy don t het die mynbou-monsters, en jou vrag sal redelik vinnig vol wees. En ten slotte Ek wil graag PVE noem. PVP, en spel-verwante hersiening. Soos vir PVE, baie spelers soos dit soos dit is. Ek persoonlik dink dat dit as 'n bietjie vervelig sedert die spel self is nt baie dinamies. Maar in die hoogste vlak ek weet dit raak baie moeiliker, en jy weer oorval selfs met 'n eervol stadige spel. Vir almal wat dink elite gevaarlik, of speel vooraand met 'n joystick, jammer Bros, vergeet nie. Eva is oor aktiveer die regte modules op die regte tyd, as energie verbruik, en jy het baie van hulle, torings ingesluit. Maar ek dink as jy ok met daardie soort van die spel weer, op die punt om 'n ongelooflike spel ontdek jy weer. Ek m redelik seker in skaak ridders Don t neight en torings Don t skiet vuurballe as jy dit beweeg. Tog, dit is nog steeds een van die mees gevorderde speletjies in die wêreld. PvP is waarskynlik die mees opwindende deel van vooraand aanlyn. alleen PvPing kan pret wees, maar die beste deel is duidelik in groep. Corp vs Corp, Pirates vs mynwerkers en hul escort, die vernietiging van ekonomiese, industriële en navorsing stasies vyand se produksie verswak terwyl jy wag vir die finale slag is eintlik net bietjie voorbeelde in die wye verskeidenheid van taktiek en strategieë wat jy kan gebruik in die spel . Terwyl die spel weliswaar snaakser, meer dinamiese kan wees, wanneer jy hierdie ontmoetings deelneem, wat is net die laaste ding wat jy dink oor as jy besef individuele vaardigheid in 'n groot stryd sal nooit genoeg wees nie. Pinning hulle op die regte plek, op die regte tyd, met voldoende modules om hulle te pen, stadig hulle suig uit hul skilde, met voldoende magte en teamplay is die essensie van pvp. : 25 Don t Kry hierdie wedstryd op stoom. Na jou rekening permantly gekoppel aan stoom is 'n pyn in die. Gaan net op Amazon of ander geregistreerde webwerwe om 'n inskrywing te koop. Gaan in Eva jy dit verstaan ​​is nie net nog 'n videogame, dit is werklik 'n stokperdjie. Hier is 'n paar dinge wat ek kan opklaar vir spelers. ------------------------------------------------- Eva gebruik van 'n vaardigheid tou om vaardighede op te lei eerder as die tradisionele nivellering. Jy hoef net te sit in die vaardighede wat jy wil op te lei en laat keer doen dit is ding. Die vaardigheid tou is nou 1 jaar lank of 50 vaardighede in totaal. Oor die algemeen jy gaan om in te vul 50 vaardighede eerder as 1 jaar. Daar is nou dinge genoem vaardigheid inspuiters en trekkers wat u toelaat om skillpoints spuit om die vaardigheid vinniger leer. Jy kan óf koop 'n injector van die mark of 'n ander speler, of as jy 'n oopsies maak dat jy kan 'n extractor koop (wat goedkoper is) te onttrek die vaardigheid punte en sit dit in meer bruikbare vaardighede. Meer oor hierdie later. Vir 'n rukkie nou is daar 'n stelsel genaamd Plex, ook bekend as 'n vlieëniers lisensie uitbreiding wat 'n character item wat jy kan gebruik om 'n maand by jou speelkans. Hierdie item gekoop kan word met die regte geld (20) of met character geld (ISK) teen wisselende pryse. Die spel se mark is heeltemal oop vir manipulasie, maar 'n samestelling is min of meer rondom 800m-1b ISK. As jy koop met die regte geld wat jy kan dit verkoop op die mark om 'n vinnige som van kontant te kry, of jy kan dit koop met in 'n spel geld om jou inskrywing te brei. Daar is geen manier om ISK neem en draai dit om die regte geld sonder om te breek die reëls of wette. Baie mense wat Don t speel Eva van mening dat dit maar selfs as jy die grootste skepe te koop op die mark wat jy kan maklik vermoor deur iemand wat iets soos 'n fregat wat is die kleinste. Op die top van hierdie is daar 'n in 'n spel winkel sowel. Jy kan Aurum, die premie geldeenheid, koop om streng te koop skoonheidsmiddels, 'n item wat jou toelaat om 'n multi trein karakters (jy kan 3 in totaal) vir 'n maand, of die aankoop van die vorige gesê vaardigheid trekkers. Maar al hierdie dinge kan gekoop word met die standaard geldeenheid. Dit eenvoudig net verhoog die Eva ekonomie verder. ------------------------------------------------- Ek m gaan al die nuwe spelers adviseren om dadelik te vind 'n hoë-sek maat en leer die toue. Eva is 'n ingewikkelde spel en sal baie ure neem om te verstaan, maar wanneer jy 'n goeie idee van hoe die spel werk sal jy die meeste pret speel van 'n spel ooit. Soos ek voorheen te verklaar, Don t maar hierdie wedstryd op stoom, het ek 'n ekstra rekening te gebruik op hier en dit was 'n volledige pyn in die om te bestuur. Vlieg veilig 07


No comments:

Post a Comment