Wednesday, September 7, 2016

Trading Strategieë Meta

Forex Strategies Hulpbronne. Trading Metode. Handel stelsels. Forex Trading-vrye forex seine en FX voorspelling - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling Forex Strategies hulpbronne Hulpbronne Forex strategie-Forex Trading System-scalping System-Forex Hulpbronne-Binêre opsies strategieë Forex Strategies is 'n versameling vrye bronne vir beurs: forex strategieë, binêre opsies strategieë, handel stelsel. aanwysers, grafiek patrone, Meta Trader aanwyser. kandelaar ontleding, forex e-boek en gebruik gratis aanlyn forex gereedskap, gratis forex seine en FX Forecast. In Forex Strategies Resources daar is baie scalping stelsels: 1 min-5min -15 min scalping stelsel, Trend scalping stelsel. prys aksie scalping stelsel, Terugskrywing scalping stelsel en nog baie meer. Die doel van Forex Strategies Hulpbronne is om 'n argief van gratis hulpbronne vir die handel, forex geword. vir almal beskikbaar. Stuur jou strategieë, aanwysers, e-boek by info forexstrategiesresources (asseblief, moenie kommersiële forex strategieë wat ons graag die forex strategieë van die handelaars wat sweet op die monitor met die werklike handel te stuur.) Forex Strategies Resources-aandele alles .. Forex Strategies Hulpbronne is 'n terrein voortdurend opgedateer (f OREX hulpbronne is baie.) Nota: Hierdie is nie 'n koerant webwerf, insiggewende, of 'n terrein van kommentaar oor die finansiële nuus. maar net 'n plek waar gedeel idees vir handel en wiskundige algoritmes. Gelukkig handel en 'n goeie lees. Handel seine, voorspelling, Forex gereedskap, handel metode. Hoe om aanwysers te installeer in die Meta Trader 4 opbou 600 2014. 1) mans lêer, 2) gids Oop data, 3) gids mql4, 4) in te voeg lêer in die gids aanwysers. meer .. Meta Indicators Formule indeks Disclaimer Hierdie bladsye sluit formules van lesers, formules van Equis en formules afgelei van aandele en kommoditeite tydskrif. Alle formules is vir Meta v6.5 of hoër, tensy opgemerk. Ons maak geen aanspraak dat hierdie formules sal werk soos beskryf. Ons doel is net om hulle te op 'n site as 'n hulpbron te bring. Jou taak is om die formule wat die taak wat jy wil doen, of wat gebruik kan word as 'n basis wat kan aangepas word om die taak wat jy wil hê dit moet doen. Die meeste van hierdie formules is per e-pos aan ons en ons glo hulle is in die openbare domein. Waar bekend, is die skrywer opgemerk en 'n e-pos kontak met dien verstande. As jy nog meer skrywer besonderhede of kontak, dan kan jy ons laat weet en ons sal volle erkenning plaas. As jou materiaal aan ons verskaf is en gebruik sonder toestemming, kontak ons ​​dan om te reël vir onmiddellike verwydering. Baie van hierdie toevoegings is versamel deur Patrick McDonald en ons bedank hom vir sy bydrae. Formule skrywer Steve Karnish en Henry Kaczmarczyk kan ook gekontak word vir meer inligting. Privaatheid Disclaimer - Laaste hersiene: 17 Julie 2016 URL: tradingstrategies au Options Infinity stigter. Leer Direk van Dale Brethauer Ek het meer as 30 jaar ondervinding as 'n professionele voorraad belegger en hedge fund bestuurder nie, maar vir die afgelope 10 jaar my passie is in mentorskap en leer ander mense oor die sleutel strategieë wat my finansiële vryheid gegun. Ek begin my loopbaan gewerk vir DuPont as 'n meganiese ingenieur, het my MBA en migreer in die wêreld van finansies. Gedurende hierdie tydperk het ek ook geleer die beginsels van Finansies met die Amerikaanse Management Association, maar my passie was die aandelemark. Dit was eers nadat die bywoning van 'n seminaar deur Dr Van Tharp, 'n sielkundige wat spesialiseer in gedrag aandelemark dat my handel sukses hoogte ingeskiet. Nou is ek 'n gereelde gasspreker by TradeMonster, Geld Blok, Beleggers Inspirasie, Meta, Die Geld Show, Waarde Charts en MicroQuant met 'n paar van die beste handelaars en onderwysers in die bedryf. Ek het drie finansiële boeke geskryf en is ook 'n stigterslid van die opvoedkundige webwerf. Die uiteengesit op hierdie site en deur my lering strategieë is wat ek glo die beste voorraad en opsie-strategieë beskikbaar wees vandag. Hulle is 'n gevolg van my kennis van gevorderde mark strategieë, menslike sielkunde en dekades van die werklike wêreld ervaring. Hulle is gevorm vanuit my robuuste finansiële agtergrond en sluit 1) verkoop opsie premie, 2) die aankoop van rigting oproepe en wan, en 3) die handel die weeklys. Die getuigskrifte op hierdie webtuiste is 'n klein voorbeeld van die skare van positiewe resensies wat ek gereeld ontvang. Ek ve opgelei duisende mense regoor die wêreld te voeg miljoene dollars om hul bottom-line. Neem jou handel na die volgende vlak en saam met my as óf 'n PRO of LIVE lid vandag


No comments:

Post a Comment