Tuesday, October 11, 2016

Forex Basics Ebook

Forex eBook forex is opwindend en bied 'n groot potensiaal vir handelaars om hul beleggings te neem in hul eie hande. Die begin vir elke suksesvolle handelaar is 'n afgeronde opleiding. Jou reis begin hier Register en laai ons gratis forex eBook - jou gids tot forex. Leer om handel geldeenhede. kommoditeite soos olie, edelmetale soos goud en die wêreld se top aandele indekse. Laai ons forex eBook en leer: Die basiese beginsels van wat 'n forex deal Wat is forex, wat handel dryf, wanneer om handel te dryf en hoe kan jy wins Stap vir stap gids tot die plasing van 'n handelsmerk Wat is 'n neut, hefboom, die verspreiding en hoe om toepassing risikobestuur gereedskap soos stop verlies deur fundamentele ontleding in jou handel Hoe die wêreld se ekonomiese, politieke en geografiese gebeure invloed op die forex mark Inleiding tot tegniese ontleding 'n praktiese gids oor die gebruik van kaarte, aanwysers en seine in jou handel wenke en strategieë Hoe om voor te berei 'n verhandeling van plan en hoe om daarby te hou Daar SA wêreld van handel en wag vir jou reeds slag 'n kliënt Teken in op te laai jou kopie leer Forex Een van die beste dinge wat jy kan doen vir jouself wanneer jy besluit om buitelandse valuta handel te dryf, is om soveel te leer as wat jy kan oor hierdie opwindende en dinamiese mark. Wanneer jy aansluit maklik forex jy toegang tot al vier forex video modules, ons gratis e-boek gids tot handel forex, jou eie demo rekening te handel en 'n toegewyde rekening diensbestuurder te antwoord op al jou vrae te oefen. Die proses kom nie t uiteindelik daar - as jy groei as 'n handelaar sal jy 'n persoonlike handelaars wat daar is om die mark te bespreek en jou help om jou handel strategieë te formuleer nie. Gratis e-boek Forex Ebooks, Systems Strategieë die boek op Forex Trading In forex as in besigheid of in die lewe wat jy moet 'n plan. In die boek op Forex Trading openbaar ek my forex plan en twee Klein - bekend metodologieë ek suksesvol gebruik as my eie persoonlike OTM-masjien. Ek verduidelik my eie weergawe van die finansiële vryheid en ervarings deel met die leser hoe ek voel dat forex is 'n lewe ervaring, 'n uitdrukking van jou eie persoonlikheid. Dit moet verstaan ​​word voordat jy kan geld maak handel Forex. Ek bied ook my eie aanwysers en templates om te verseker dat jou sukses. - Steve Margison finansiële instrument Trading is nie 'n daad van dobbel as jy weet presies wat jy doen, is die risiko wat jy neem en die potensiële voordele wat jy kan maai van elke handel posisie. fxPractical is 'n handleiding om jou te kry op die regte spoor. - Matthew J Williams Voëlkyk in leeuwêreld - Retail Forex Trading Hoe Toe ek BWILC het ek geweet dit sou wonderlik, revolusionêre en oog knal wees. Wat ek didn t verwag in my wildste fantasieë was dat individuele lesers dit gunstig sal vergelyk met Herinneringe van 'n voorraad Operateur en Trading vir 'n lewe. Lees meer - DrForex (Dirk du Toit) Gesprekke met Forex mark Masters deur Dr. Daríus Swierk Wêreld-beroemde handelaars, onderwysers, skrywers en mentors insluitend Joe Ross (meer as 50 jaar van die mark ervaar), dr Jeff Wilde (18 jaar ondervinding , onderwyser en mentor van duisende van die handelaars wêreldwyd), Don Steinitz, Phil Newton, Todd JUDKINS en vyf ander forex mark meesters praat oor die bronne van hul kennis. Lees dit, volg dit en kyk hoe jou handel verandering Lees meer Forex Winste is 'n eenvoudige en reguit vorentoe meganiese strategie vir die handel die forex mark met behulp van MACD en 'n paar duidelike reëls vir die invoer van en 'n bedryf verlaat. Geskryf deur Dr. Jeff Wilde, 'n handelaar met 15 jaar ondervinding, kan Forex Winste jy en handel te kry vinnig in die forex mark. Kom met 'n 60 dae geld-terug waarborg. Lees meer Vind die bes bewaarde geheime in die valuta handel wat toelaat dat my om wettig beroof die Forex mark verblind Die Amazing geldmaak Forex Strategie van 'n rekenaar nerd uit Miami, Generated 101,803.84 in 90 dae, terwyl jy werk slegs 2 uur 'n dag by die huis . Jy weer oor Secrets dat die meeste Forex mentors, afrigters, Selfs Bank Handelaars sal nooit weet hoe om werklik 'n moord in die valutamark het in enige mark toestand, Vandag Leer. Klik op die foto vir ten aanskoue Hier is die feite: My Live rekening Verklaring van Hotspot FX, 'n betroubare forex makelaar, het getoon dat ek oopgemaak die rekening met 75.000 van die aanvanklike deposito en gesluit die rekening in minder as 3 kort maande met meer as 101K in wins . Hier is af te breek: Na die betaling van makelaarsfooie, en tonne ander diverse gelde, het ek presies 169,912.80 totaal van 'n aanvanklike deposito van 75.000, of 94,912.80 van die netto wins. As 'n saak van die feit, ek verhandel slegs die eerste 2 weke Mei 2008, en het die res van die maande af. Lees verder en kyk hoe jy voordeel van hierdie wonderlike Forex strategie kan neem in jou handel, VANDAG Geagte Forex Trader: My naam is Henry Liu. en ek het 'n paar uiters doeltreffende nog verpletterend min bekende byna inligting wat jou handel sal verbeter oornag gewaarborg ek so vol vertroue dat hierdie inligting werk ontdek, sal ek selfs toelaat dat jy dit probeer gratis as jy wil. Hier is hoe dit Stochastics, wag vir alles te reël om, en kliek dan op daardie volgorde knoppie, met vingers gekruis agter die rug. Maar dit is 'n groot fout om te dink net tegniese, die professionele mense wat 'n bestaan ​​maak handel Forex verstaan ​​dit. maar nie altyd op die regte manier. Baie voordele sal jou oor draai praat oor hoe GEESTESGESONDHEID handel is, beheer van jou emosies van gierigheid en vrees is die sleutel tot alles, en alles wat. Hulle het 'n punt ook. Jy kan t ignoreer die geestelike deel van die saak op Maandag en verwag om 'n winsgewende week het op Vrydag. Maar daar is 'n baie krities feit dat byna almal mis. En totdat jy hierdie feit te verstaan, sal jy nooit goed in Forex wees. Nooit. Luister: Jy praat van hier. Dit sal alles oor Forex verander vir jou. en dit sal: Elimineer al teenstrydigheid in jou handel. En die beste deel is. Dit is so eenvoudig (Selfs 'n grotman kan dit doen.) Het jy al ooit 'n droom gehad waar jy reis na die toekoms in 2030 en kom terug met kaarte van elke munt paar vir die afgelope 30 jaar Jy weet, weet die uitkoms van elke mark Indien vooraf en hark in 'n besetene pitte, maak jy waarskynlik ryker as Bill Gates of George Soros in minder as 'n paar maande. Soos dom soos dit klink - en glo my, ek besef dit klink te goed om waar te wees - hierdie geheim is regtig soos skielik ontdek jy kan iets wat niemand anders lyk om te doen nie. Dat jy. Jy wil weet wat hierdie geheim m gaan om dit aan jou te openbaar. Nou dadelik. Is jy gereed vir hierdie Is jy sit Die geheim is. Dit s reg Vergeet van al die tegniese ontleding en hoe om jou emosies te beheer. en vergeet van geld bestuur reëls en risiko om verhoudings en alles wat jy gedink het belangrik om handel Forex beloon. Die eenvoudige feit is. en dit is wat skei groot handelaars uit Goeroes-dat-kan T-handel-so-hulle-onderrig. elke geldeenheid paar, elke prys aksie, en elke bestelling geplaas, is die resultate van Fundamentele Nuusberigte. Dit is die fundamentele Nuus. Nie Tegniese Analise. Nie Geestelike Dissipline. Fundamentele Nuus. Wat jy dink jy weet oor die mark is nie wat werklik gebeur. Wat jy - en my en elke ander Forex handelaars wat t besef nie, is dat. Valuta mark beweeg Omdat fundamentele Nuusberigte Neem voordeel van grondbeginsels is al wat skei die pro handelaar van die wannabes. En die beste deel is. Jy don t nodig het om 'n ekonome wees of 'n graad in finansies om geld te maak met die nuus. Neem twee handelaars, beide net beginners, altwee het dieselfde beginner. John spandeer al sy tyd die bestudering van die grafiek, hy eksperimente met nuwe aanwysers, nuwe parameters, en voortdurend uit te probeer nuwe handelsmerk idees. Hy kry sy emosies in lyn. Maar hy besef nooit die fundamentele faktor om forex. as 'n saak van die feit, ignoreer hy doelbewus nuusberigte en hy maak nooit die eenvoudige regstelling dat sy ambagte winsgewend sal maak. John, later in sy lewe, is die man wat jy kan vind boer gespreksforums, openbare aanlyn handel (chat) kamers, plaas 'n paar ongelooflike ambagte, maar nooit ooit jou wys sy lewe rekeningstaat. dit is, as hy eers 'n lewendige rekening op hierdie punt. Henry, aan die ander kant, vroeg sintuie dat daar moet meer wees om handel forex as net kyk na die grafiek. Hy kan nie verstaan ​​die fundamentele nuus uitvoering te gee aan die wêreld-ekonomie, maar hy maak 'n eenvoudige aanpassing in die manier waarop hy kyk na die saak. Ten spyte van die waarskuwing van die-hard tegniese handelaars om die nuus te ignoreer, vertrou hy sy intuïsie en doen wat reg is. nie wat mense vir hom gesê. Henry word 'n professionele handelaar. Jy sien hom nooit boer Forex gespreksforums, of aanlyn handel kamers, want hy is te besig om 'n fortuin in sy lewe rekening. Dit is NIE 'n valse vergelyking. Jy kan nie so lank as wat jy dink en optree soos 95 van Forex-handelaars, wat uiteindelik verloor 'n suksesvolle Forex handelaar. Die eenvoudige feit is. jy kan net die eenvoudigste begrip van tegniese analise (soos net 'n paar eenvoudige ondersteuning en weerstand) het. en nog steeds geld maak handel. Maar net as jy vyf het geleer om fundamentele nuus in jou handel. Goed, ek ve got om dit te sien. Maar sodra jy dit doen, jy weer goue. Daarom. Ek ve gereël vir jou om hierdie wonderlike geheime leer - in 'n e-boek - sonder risiko. Dit sal jou ongeveer 'n paar uur om te sit en lees dit. Dan volg die riglyne in Hoofstuk 12 en spandeer 30 minute aan jou handel voor te berei vir die hele week. En dit sal moet in jou handel Fundamentele opgeneem. Die resultaat: Jy sal onmiddellik voeg 20 30 Pips elke handel wat jy neem deur gebruik te maak van 'n skuif voordat iemand anders. Eenvoudig. Fast. Effektiewe. En. As dit kom nie ll het hierdie wonderlike geheim absoluut gesien. Inligting in my daaglikse nuusbrief duisende handelaars vir die afgelope 15 maande, en elke dag kry ek e-pos vir my sê hoeveel wins hulle besig was om as 'n gevolg van die lees van my nuusbrief. Hier is 'n paar voorbeelde: Hi Henry. Dit is net 'n nota om u te bedank vir die daaglikse Forex mark prestasie verslag en handel nuus vooruitsigte. Hierdie inligting is baie belangrik vir my en Geagte Meneer. Ek was onlangs gelukkig genoeg oor jou nuusbrief te kom en dit het my handel gehelp geweldig. Dit het my bewus van voorwaardes forex mark wat ek nooit sou geweet het. Dit het letterlik my gered honderde, indien nie duisende dollars. Daar is ook 'n goeie hulp in die tegniese ontleding gebied wat my leerkurwe het bespoedig. Ek just6 voel meer selfvertroue om jou inligting op my vingers wanneer handel. Ek sien dit elke dag. Ek beveel jou diens aan enige ernstige handelaar. m dankbaar vir jou nuusbrief elke dag as dit bied 'n padkaart in die forex mark vir nuwe handelaars soos ek. Byvoorbeeld, vanoggend die VSA ADP uitgekom hoër as wat verwag is en ek stiptelik kort GBP / USD per jou aanbeveling vir 'n vinnige 40 pitte wins. Dit is presies wat ek was op soek na, dit is perfek en baie wonderlik. sedert ek begin met hierdie jou inligting ek het gesien hoe my rekening groei geleidelik maar progressief. In werklikheid Ek dink dat dit presies is die beste stelsel vir enige persoon wat wil konsekwent wins te maak in die forex mark verhandel fundamentele analise. Dit is hoogs reccomended vir alle forex handelaars regoor die wêreld. jou stelsel is die heel beste. Ek is van Nigerië. Die Verleentheid waarheid is. Ek moes so baie inligting uit te laat, want ek wouldn t wil 'n 100-bladsy nuusbrief stuur om 'n paar oorywerige spamblocker suig dit in Internet black hole het en vir ewig vernietig. Sien, die meeste Forex-handelaars is bang vir fundamentele nuus analise. Hulle dink grondbeginsels is vir diegene Wall Street tipes wat fancy pas of professore wat leer Ekonomie 101. Maar niks is verder van die waarheid Die meeste handelaars met hierdie tipe mentaliteit net kan nie glo die probleme met hulle handel en die antwoord op hul konsekwentheid kon moontlik dra 'n eenvoudige 30 minute per week van voorbereiding. Hulle sou eerder duisende dollars te spandeer op lesse, handel vir eie gereedskap, probeer om iets wat t ISN gebreek los. So. Ek t het 'n graad in ekonomie, en ek het nog nooit verhandel vir 'n bank), vir handelaars (soos jy) wat besef dat die antwoord op suksesvolle forex hierdie eenvoudige kan wees. Hier is 'n paar onderwerpe wat ek vyf gedek: 3 hoogs doeltreffende maniere om nuusberigte handel, sodat jy wins te maksimeer maak nie saak wat makelaar (s) wat jy gebruik. Sommige makelaars ontmoedig nuus handel en verbreed versprei op nuusvrystelling keer, ander gebruik glip om jou bestelling met die ergste moontlike toetrede My tweede en derde nuus handel metodes sal jou risiko om geskroef deur hierdie nare truuks uit te skakel vul. Neem voordeel van die mark sentiment: Ek sal jou wys hoe om hierdie sentiment te identifiseer en kontant in die pre-beweging van die mark. Leer om Daily Cycles mark te identifiseer: valutamark het gereelde mark vloei wat sy daaglikse reeks, volume, en tydsberekening beïnvloed. In hoofstuk 13 van my e-boek, sal jy leer hoe om hierdie normale vloei siklusse identifiseer en gebruik dit tot jou voordeel. As 'n saak van die feit, ek voer gereeld my ambagte op grond van hierdie inligting en kry gemiddeld 20 30 pitte ekstra per handel. En soveel meer. Don alles is daar om dit te. Nie nodig om terug te gaan skool toe vir twee jaar of skryf aan The Wall Street Journal. Hierdie e-boek doesn gaan om te opgewonde deur die: Bonus 1 Jy sal daagliks waarskuwings op 'n hoë impak, verhandelbare Nuusberigte geskeduleer vir die volgende dag te ontvang. Daar weer honderde verskillende nuusberigte per maande, en baie van hulle invloed op die valuta mark. My daaglikse verslag sal jou help om te identifiseer wat nuusberigte n sterker impak hê, en hoe om jou handel daarvolgens te bestuur. Ek sal jou ook wys hoe om voordeel te trek uit die nuusberigte, en hoe om die data vir 'n behoorlike inskrywing ambagte en afrit strategieë te interpreteer. Bonus 2 Elke Sondag het ek publiseer my weeklikse vooruitsigte vir die komende week. Ek praat oor die mark sentiment, opkomende fundamentele nuus om te kyk uit vir, en enige langtermyn tendens veranderinge of abnormale bewegings mark. As 'n saak van die feit, ek moedig almal aan opleiding bestee. Hierdie diens word ter waarde van 99 per maand. Ek spandeer gewoonlik 4 5 ure in my navorsing my bronne na te gaan, sit hulle op skrif, dan plaas in die lidmaatskap site. Ek stuur ook spesiale waarskuwings vir uiterste mark toestand. Hierdie spesiale inligting voorbehou net vir my e-boek-studente. Jy sal eers moet betaal 49. Jy is spesiaal in my boek. Alle Nieu-Seeland Groot Verhandel Bare Nuus In hierdie verslag, sal jy al die voor die tyd afwykings weet om jou inskrywings met akkuraatheid en presisie beplan. As hierdie verslag beskikbaar was toe ek begin, wil ek graag honderde betaal, indien nie duisende dollars vir dit. As jy dit kan bekostig Starbucks. Jy kan bekostig My E-boek Ek het nastrewing deur bemarkers 'n video, 'n lewendige seminaar, en paar klank-CD's saam te stel saam met hierdie e-boek vir duisende dollars per persoon. As 'n saak van die feit, vyf Ek is van plan om dit te doen in die volgende paar maande. Maar tot dan, ek wil my E-boek so bekostigbaar as moontlik te maak. Wat ek s soos om jou eie geld Boom groei reg in jou agterplaas. Die beste van alles, as jy net ophou gaan Starbucks vir 'n maand, moet jy in staat wees om my e-boek bekostig. slegs 197 So hier ve got my. Persoonlike 100 geld-terug waarborg Hierdie waarborg gee jou 'n volledige 60 Dae van hierdie inligting om te sit, probeer om dit dadelik of werk in jou handel geleidelik, en dan besluit of jy baat gevind of nie. As jy nie hierin sal persoonlik sorg dat jy kry 'n vinnige terugbetaling van jou 197. Geen vrae gevra. Ek vertrou jou oordeel heeltemal. En jy jou bonusse gratis as 'n dankie vir die probeer my E-boek te hou,. En dat alle teenstrydighede in jou handel uit te skakel. Onmiddellik voeg 20 30 Pips elke handel wat jy neem, en altyd sit jy op die regte kant van die mark. En. As jy nie ll elke sent van jou koopprys gejaag, geen vrae gevra, geen rompslomp wat-so-ooit. Wonderlike dinge hier, 'n moet-sien vir enige ernstige handelaar. Glo my op hierdie een. Bestel jou kopie vir net 197


No comments:

Post a Comment