Wednesday, October 5, 2016

Opleiding Strategie Kaart

Strategie Maps 'n Goeie strategie kaart moet alles wat 'n maatskappy is die strewe om te bereik op 'n enkele bladsy te kommunikeer. As jou maatskappy bestaan ​​uit net vyf mense of is 'n onderneming van 5000 mense in die eerste plek wat jy wil hê hulle moet weet presies wat die maatskappy is oor en wat dit wil bereik. Wat meer is, jou werknemers wil om te weet dat jou maatskappy het ambisie en planne en sal wees om vir die langtermyn. Hulle wil seker wees dat die leiers weet wat hulle doen en is in beheer. Hulle wil om te werk in 'n wen-omgewing en wil weet hul werk is veilig. Een van die mees kragtige instrumente in jou arsenaal is 'n strategie kaart (wat en konsekwent wen winsgewende besigheid, is die twee onlosmaaklik verbind). Daar is baie menings oor wat 'n goeie strategie kaart moet lyk en watter vorm dit moet neem. Tesco byvoorbeeld het 'n strategie kaart in die vorm van 'n sirkel wat gesentreer op hul Elke bietjie ontwikkel help slagspreuk en die twee maatskappy beginsels niemand probeer harder vir kliënte en mense hoe ons graag behandel word behandel. Tesco, natuurlik, het die hulpbronne om nie net tyd spandeer op die ontwikkeling van hul strategie, maar ook die ontwikkeling van 'n innoverende aanbieding metode. Laasgenoemde is iets wat baie maatskappye nie kan bekostig om te doen. Daar is egter 'n paar industrie standaard templates wat gebruik kan word, nie die minste nie waarvan die Kaplan / Norton Balanced Scorecard benadering. Vir meer inligting oor die Balanced Scorecard, check die Intrafocus Guide to die Balanced Scorecard. Om die meeste van 'n strategie van die kaart te maak sou ons voor een of twee toevoegings tot die basiese sjabloon. Die basiese gebalanseerde telkaart sjabloon fokus op vier gebiede van die besigheid bekend as perspektiewe hiervan is: 1. Die finansiële perspektief, 2. Die kliënt perspektief, 3. die interne prosesse Perspective, 4. Die Organisasie Groei perspektief. Benewens hierdie vier perspektiewe is daar drie dinge wat aangespreek moet word uitgelig, dit is: 1. 'n visiestelling, 2. 'n missiestelling en 3. 'n Core Waardes Verklaring. Dit is waar dat hierdie stellings kan ingesluit word in die vier perspektiewe, maar gegewe die belangrikheid daarvan in hul eie reg, hulle moet gegee word om die regte vlak van bekendheid in 'n strategie kaart. So hoe gaan dit alles bymekaar te kom Die maklikste manier om te demonstreer word deur 'n monster strategie kaart sjabloon (Klik op kaart om te vergroot): Daar is 'n argument dat daar 'n vierde deel van die strategie wat gevolg moet word uitgelig, wat van die waarde vir die kliënt stelling, op die balans hierdie stelling moet maklik inpas binne die kliënt perspektief en is deel van die missiestelling so die behoefte om spesifiek beklemtoon dit is nie noodsaaklik. Die gebruik van die bogenoemde sjabloon, enige organisasie, groot of klein moet in staat wees om te beskryf wat hulle in besigheid en wat hulle van plan is om dit te bereik. Vir meer inligting oor strategie kaarte en 'n seleksie van die strategie kaart templates, sien die dokumente aan die reg. Die strategie van die kaart is 'n baie kragtige instrument wat effektiewe kommunikasie van strategie en doelwitte maatskappy in staat stel dwarsoor 'n organisasie. Lees ons gids. Die strategie van die kaart kan word in baie vorms. Daar is geen vaste reëls, hierdie dokument bevat 'n seleksie van templates. Probeer ons templates Strategie Maps: 'n Gids vir die slag Vandag, strategie kaart het 'n beeld soortgelyk aan 'n besigheid 'n skat kaart, 'n soort van 'n besigheid padkaart wat veronderstel is om 'n organisasie te naderende sukses lei. Bestuurders wil page-grootte diagramme in PowerPoint wat trots strategie kaarte geroep het. Soos 'n mens kan dink, dié strategie kaarte het niks te doen met die strategie uitvoering. In hierdie artikel, sal ek 'n paar gedagtes oor watter strategie kaarte is en hoe om 'n goeie een te ontwerp deel. Vandag, strategie kaart het 'n beeld soortgelyk aan 'n besigheid 'n skat kaart, 'n soort van 'n besigheid padkaart wat veronderstel is om 'n organisasie te naderende sukses lei. Die strategie van die kaart is uitgevind as deel van die Balanced Scorecard die term strategie kaart het sy oorsprong in die Gebalanseerde Telkaart (BSC) konsep van die middel-1990's. Sedertdien strategie kaart het 'n buzz woord wat dikwels het niks te doen met die oorspronklike BSC konsep (te neem, byvoorbeeld, Tesco se strategie kaart hieronder bespreek). Die BSC strategie kaart sluit vier perspektiewe: Die doelwitte van die strategie kaart gekoppel is met mekaar deur oorsaak-en-effek-verbindings. Elkeen van die perspektiewe bevat doelwitte. Die doelwitte is gekoppel met mekaar deur oorsaak-en-effek-verbindings. As jy op soek is na 'n klassieke weergawe, raai ek begin met hierdie artikels. Strategie kaarte in die werklike besigheid Wêreld Terwyl BSC se strategie kaart is 'n klassieke strategie kaarte, sal een selde sien die kaarte in 'n werklike besigheid situasies. Organisasies is geneig om strategie kaarte aan te pas by hul behoeftes en hul inhoud te verander en daarvolgens te vorm. Selfs in die Strategie-gefokus Organisasie (Robert S. Kaplan, David P. Norton, Harvard Business School Press, 2001), voorbeelde van die strategie kaarte wissel in hul vorms. Die doel van 'n strategie van die kaart die strategie kaart verskyn as 'n reaksie op die toenemende kompleksiteit van die sakewêreld, waar doelwitte besigheid wat nodig is om vertaal word om die werknemers. Strategie kaart help om: Gee 'n visuele model van die maatskappy se strategie, sy doelwitte en prioriteite. Formalisering van die fokus op sekere doelwitte en hul verhoudings. 'N Mens moet gefokus word op 'n klein aantal doelwitte en onderskeidelik prioritiseer sy pogings. Ondersteuning strategie-verwante bespreking deur om alles in goeie besigheid konteks. Maak jou HR iets wil herstel Vra hom om 'n raamwerk vir aksie verskaf. Doelwitte op die strategie kaart is in lyn met aksieplanne dit help om 'n verskuiwing van doen jou my werk om te help die maatskappy om verlangde uitkomste te bereik maak. Gee verslagdoening raamwerk. Doelwitte op die strategie kaart moet in lyn wees met KPI, spesifiek met die voorste en sloerende aanwysers. In 'n goed kaskade strategie kaart bied 'n raamwerk vir die verslaggewing. 3 Beginsels vir die bereiking van uitnemendheid in Strategie kaartontwerp Hier is 'n paar basiese beginsels wat jy nodig het om in gedagte te hou by die ontwerp en die gebruik van jou strategie kaart. Strategie is oor die maak van 'n hipotese oor wat kan werk om huidige uitdagings te oorkom. Die verhouding tussen oorsaak (die rede vir die uitdaging) en gevolg ( 'n hipotese wat jy gaan om te probeer) is van kritieke belang. Maak seker dat jy hierdie saak-en-effek-verbinding op jou strategie kaart deur die koppeling van twee doelwitte met 'n pyl of noem die logika in die strategie beskrywing dokument wys. 'N aksieplan is nie altyd goed geformuleer. Die uiteindelike doel van die strategie kaart oefening is om 'n maatskappy te help met die strategie uitvoering. Doelwitte op die strategie kaart moet word in lyn met 'n aksieplan. Word alle doelwitte altyd in lyn met 'n aksieplan Laat die antwoord is nee. Daar is dalk 'n paar generiese doelwitte wat nie deur enige spesifieke inisiatiewe (en aksieplanne) nog. Hierdie doelwitte (beter beskryf word as doelwitte) verteenwoordig 'n strategiese hipotese wat jy nodig het om na te vors en te formuleer in die toekoms. Byvoorbeeld, kan jy die doel van die verhoging van die kliënt betrokkenheid, maar jy kan meer inligting om 'n opgevoede raaiskoot oor hoe presies jy dit kan doen maak nodig het. Later, kan jy formaliseer op die departement-vlak strategie kaart so objektief as wat die doel van die verhoging van die kliënt betrokkenheid doel sal ondersteun. Of tydens 'n ontleding, kan jy uitvind dat die kliënt betrokkenheid is nie 'n probleem te wees, en wat jy nodig het om jou tyd om te belê in verkope Daar is 'n hoofstroom denke dat alles moet gemeet. Dit is nie altyd die geval is vir die strategie kaart. In 'n ideale wêreld, is elke besigheid doel van die strategie kaart in lyn met die voorste en agter aanwysers. Sloerende aanwysers vertel ons die geskiedenis (soos kliënt betrokkenheid indeks), en). In die werklike wêreld, formuleer ons dikwels 'n strategiese hipotese in die vorm van besigheid doel. Ons bereik dit, doen 'n bietjie omgekeerde analise en dan eers verstaan ​​hoe dit moontlik was om op te spoor wat ons na aanleiding van die regte manier na die plek waar ons nou is. Ongelukkig is dit doesn t beteken dat die sukses van die volgende projek kan gemeet word volgens dieselfde statistieke. Ek m te sê dat 'n strategiese hipotese en goed geformuleer maatskappy se doelwitte is veel belangriker as statistieke Soms begin ons sonder behoorlike KPI, net generiese en Ons moet 'n behoorlike kultuur met betrekking tot KPI het (soos 'n verblyf kalm wanneer die aanwyser is in die rooi sone en bly gefokus op 'n objektiewe, selfs al is 'n aanduiding is in die groen sone). Vrae vir die selftoets gereed om te begin met jou eie strategie kaart Hier is 'n paar beheer vrae om seker te maak jy is op die regte pad. Moet ek 'n strategie kaart op 'n enkele skyfie in PowerPoint Jou strategie kaart is 'n enkele skyfie in 'n voorlegging sagteware, soos PowerPoint. Dit is 'n goeie begin van die strategie proses, maar vir nou is dit net 'n paar basiese kaart wat nodig het om verder te ontwikkel. Nou is jou kaart kan nie gebruik word deur sake-eenhede en individue wat dit nodig het om hulle te verduidelik. In die BSC, word die proses genoem waterval. 'N Goeie strategie kaart sal vergesel word deur 'n 2- tot 3-bladsy dokument wat verduidelik in die besonderhede strategiese benadering en hipotese dat 'n mens wil om te probeer met hierdie strategie. Lyk dit soos 'n lys van dinge om te doen Die belangrikste verskil tussen 'n to-do list en 'n strategie kaart is nie in die visuele voorstelling. Jy moet nie oorlaai jou kaart met die besonderhede. Byvoorbeeld, as jy op die boonste vlak van die strategie kaart iets soos objektiewe van die top-vlak telkaart. Kyk bietjie na die volgende vraag aan die belangrikste verskil tussen to-do list en strategie kaart leer. Hoe hou dit help om te bereik gewenste finansiële uitkomste Die idee van die oorsaak-en-effek-verbinding is nie net oor die opstel pyle. Die idee is dat jy in staat is om te verduidelik hoe die uitvoering van 'n sekere strategie (die bereiking van 'n sekere doel te bereik) is veronderstel om jou te lei tot die gewenste finansiële resultate is. Jy moet in staat wees om dit te verduidelik met jou strategie kaart. Dit is van toepassing op nie-wins, ook. Wil jy meer vrae Check uit die tipiese slaggate van die BSC konsep. Het jy 'n blik op jou strategie kaart. Is daar enige voorwerpe wat nie gekoppel is aan ander items soeke na 'n strategie kaartprogramme Daar is twee tipes van sagteware vir strategie kaarte: Drawing tools Strategie-uitvoering gereedskap op die prototipe stadium, kan die verskil nie so sigbaar wees. Beide stel uitstekende visuele manier om jou idees te formaliseer. Wanneer dit kom by die werklike gebruik, die verskil is belangrik. 'N teken instrument is nog steeds 'n teken instrument, terwyl die uitvoering strategie gereedskap in staat is om jou kaarte te bring met werklike data (KPI en inisiatiewe) en help met verslaggewing. Check uit die video hieronder vir meer inligting oor strategie kaarte te leer in BSC Designer: Hier word verduidelik hoe 'n strategie kaart geskep kan word in ons BSC Designer stap-vir-stap. Voorbeelde van kaarte Strategie I m insluitend 'n paar voorbeelde van die strategie kaart hier. Om duidelik te wees, in die meeste gevalle, dit is net 'n front-page strategie kaarte wat in die werklike organisasies word ondersteun deur meer gedetailleerde kaarte vir die sake-eenhede en word verder verduidelik in strategiese dokumentasie. Het jy 'n blik op Tesco. in plaas van 'n klassieke diagram, uitgevind hulle hul beroemde stuurwiel strategie kaart. Kyk bietjie na Strategie Map beste praktyke gedeel deur gebruikers van BSC Designer. Kyk bietjie na die opleiding skedule en besonderhede. Sleutel Wegneemetes 'n strategie kaart het sy oorsprong in Norton en Kaplan 'n strategie kaart is 'n uitstekende basis vir strategie bespreking, om besluite in die sake-konteks 'n strategie kaart is nie net vir die topbestuur. Dit moet vertaal / kaskade om sake-eenhede en individue Doel op die strategie kaart gekoppel is deur oorsaak-en-effek verbindings en dit is raadsaam om doelwitte met maatreëls (voorste en sloerende kinders) en met aksieplanne in lyn te bring. Het jy 'n voorbeeld van 'n interessante strategie kaart Voel vry om kommentaar te lewer en deel Verwante Artikels Hierdie webwerf maak gebruik van koekies om jou ervaring te verbeter. Ons sal aanneem dat jy weer ok met dit, maar jy kan kies uit as jy wish. Accept Read More Dankie vir die deel Of jy is op soek na 'n professionele Balanced Scorecard sagteware. of net navorsing inligting oor Balanced Scorecard en sakestrategieë, raai ons jou om af te laai en probeer ons BSC Designer sagteware (geen kredietkaart nodig). Ons sal met jou opvolg met lesse oor die Balanced Scorecard en sal jy in Social Media ingelig oor die trending artikels oor bscdesigner hou Volg ons Meer in Inleiding tot BSC Tydens my loopbaan as 'n HR professionele, het ek blootgestel aan 'n verskeidenheid van snelle groei start-up besighede, wat. Daar is 'n paar tipiese vrae wat gevra word deur diegene wat die ondersoek na die Gebalanseerde of Business telkaart benadering: Ek d. Skep strategie kaarte te sakeprosesse met doelwitte sluit die strategie kaart, uitgevind deur Robert Kaplan en Dawid Norton van Harvard Universiteit, is 'n nuttige diagram tegniek vir die voorstelling maatskappy se strategie. Dit word dikwels gebruik saam met die gebalanseerde telkaart, 'n gemeenskaplike instrument in korporatiewe prestasiebestuurstelsel (CPM) vir die aanpassing van finansiële en operasionele prosesse met die strategie en die monitering van hul prestasie. Laai hierdie gratis gids Hoe Spanne Gebruik Analytics vir werknemers Optimization Baie HR prosesse fokus op werknemer vaardighede ten koste van ware maatskappy se prestasie. Hier is 'n blik op hoe die moderne sagteware kan jou help verander. Deur jou e-posadres, stem jy in om e-pos met betrekking tot relevante onderwerp aanbiedings van TechTarget en sy vennote te ontvang. Jy kan jou toestemming te eniger tyd intrek. Kontak TechTarget by 275 Grove Street, Newton, MA. Jy verklaar ook dat jou persoonlike inligting kan oorgedra word en verwerk in die Verenigde State van Amerika, en dat jy het gelees en aanvaar die Terme van Gebruik en die privaatheidsbeleid. Strategie kaarte bevat vier groot boustene wat mekaar voed van onder na bo (sien Figuur 1, wat 'n generiese strategie kaart uitgegee deur Wikipedia toon). Laat ons begin vanaf die middel en werk in albei rigtings. Figuur 1. Generiese Kaplan / Norton strategie kaart. Interne besigheidsprosesse verteenwoordig die kernprosesse dat kliënte verlustig. Voorbeelde sluit in die produk ontwikkeling, gehalte en kliëntediens. Nie alle prosesse is waar hulle nodig het om te wees, so leer en groei praat met die voortgesette groei van die korporasie gaan deur sy prosesse te verbeter. Leer en groei lei natuurlik tot verbeterde sakeprosesse. Die derde bousteen is die kliënt. Alle besighede bestaan ​​om hul kliënte te dien - of bestanddele in die geval van openbare diens. In 'n raamwerk gewild gemaak deur Michael Treacy en Fred Weirsema in hul boek Die Dissipline van die mark leiers. maatskappye onderskei hulself deur kwaliteit van die produk, kern diens of operasionele uitnemendheid (dit wil sê, synde die laekoste-verskaffer). Ten slotte, al kliënt aktiwiteit uiteindelik lei tot die verbetering van die maatskappy se algehele finansiële posisie. Hierdie benadering, met leer en groei voeding in interne besigheidsprosesse, dan op sy beurt aan die kliënt tevredenheid en finansiële prestasie - al uitgebeeld in 'n strategie kaart - is eenvoudig in opvatting, maar baie nuttig vir die beskrywing van komplekse strategieë. Strategie kaarte: Twee voorbeelde A gemeenskap bank kan vul die vier boustene van sy strategie kaart op die volgende manier. Eerstens, die begrip van die stem van die kliënt sal die strategie ry, en sluit in om kliënte die regte produkte en dienste, die verskaffing van hulle met 'n gerieflike inligting en om vir hulle maklik om mee te werk. Die bank se leer en groei pogings sal fokus op die ontwikkeling van mense, vaardighede en strategieë. Die interne besigheidsprosesse sal gerig vreugde die kliënte, wat kan insluit die ontwikkeling van nuwe bankprodukte en sagteware om nuwe verhoudings te ondersteun, terwyl die verskaffing van die regte inligting aan die regte kliënte op die regte tyd. As dit alles doen, die bank meen dit kan dubbelsyfergroei behaal in netto inkomste, sy finansiële doelwit. Dit is heel gepas vir bedryfstelsel departemente te hê strategie kaarte sowel, so laat se mening deel van die kaart strategie vir 'n IT-afdeling. Hier is, word dit beskryf hoe dit dien sy interne kliënte en die finansiële implikasies van die bediening van die kliënte sowel. Die kliënt komponent van die kaart, pleeg die departement om die implementering van oplossings vinnig en teen 'n mededingende prys, en die stelsels aan die gang te hou. Die interne besigheid proses strategie sluit die verskaffing van wêreldgehalte kliëntediens en die lewering van volgens plan verloop. Sit alles bymekaar Strategie kaarte verteenwoordig 'n uitstekende benadering vir 'n organisasie om te gebruik om te definieer en te lewer op sy strategie. Om te illustreer, hier is 'n paar moontlike elemente van 'n korporatiewe strategie, met dit as 'n logiese stuk daarin. Elke departement in die maatskappy moet die vier komponente van die strategie kaart te verstaan ​​en hoe hulle bind saam. Departemente moet ook saamwerk waar strategie kaarte oorvleuel. Meer deur dié kenner op CPM Lees 'n koper se gids tot EPM sagteware Die uitvoerende hoof en sy direkte verslae te werk aan die nuwe strategie. Die meeste dikwels, sal dit 'n heroorweging van produkte en dienste gelewer word aan uiteenlopende markte betrek. Die hoof finansiële beampte dien as 'n belangrike lid van die strategie span en is verantwoordelik vir baie van die bedryf departemente en hul werk, soos IT en menslike hulpbronne. Hierdie strategie span skep volgende 'n nuwe stel van strategie kaarte vir die hele korporasie. Dit word dan die uitdaging van die IT-afdeling en ander om hul eie strategie kaarte te bou om die nuwe korporatiewe rigting ontmoet. Deur dit te doen sal dikwels vereis dat 'n nuwe projek wat gestig ter bevordering van die strategie. Dit kan, byvoorbeeld, 'n projek om die reaksie tye in die kliënt inbelsentrum te verbeter deur 40. Vir IT, kan dit beteken die verkryging van bykomende sagteware en hardeware om interne besigheidsprosesse, asook opleiding te ondersteun vir programmeerders. Dit kan ook nodig om sy nuwe strategie kaart met dié van bemarking en verkope in lyn te bring. Vir IT, die navraag is behendigheid. Sedert strategie is 'n voortdurende proses is, kan dit wys wees om dit na 'n bietjie overinvest in opleiding, personeel en toerusting so dit is altyd gereed om te reageer op nuwe strategiese doelwitte met spoed en kwaliteit. Oor die skrywer: Barry Wildeman het meer as 30 jaar ondervinding as 'n bedryf, navorser en konsultant by sulke maatskappye soos Meta Group, Lawson sagteware, SalesOps Analytics en McKinsey en Kie Hy is tans voorsitter van Wildeman Associates. Kontak hom by Barry WildermanAssociates en op Twitter BarryWilderman. Dit was die eerste keer gepubliseer Mei 2014


No comments:

Post a Comment