Tuesday, October 11, 2016

Magic The Gathering Online Trading Guide

ABUGames Magic The Gathering Buylist en Tradelist Belangrik: Die in hierdie afdeling van ons webwerf gelys items is nie te koop nie. In plaas daarvan, dit is die items wat ons sal koop, van jou in ruil vir kontant of handel. Kaarte gestuur vir handel vir 'n bevel ontvang 35 meer as die genoteerde koop pryse Hierdie is die pryse wat Alpha Beta Unlimited tans betaal of handel (35 meer vir handel) vir jou Magic kaarte en verseël produk. Lees asseblief hierdie buylist reëls - Gespeel kaarte gekoop word by die genoteerde laer prys. Buitelandse kaarte wat nie gelys is nie aanvaar nie. Alle video speletjies moet in goeie werkende toestand is en moet alle oorspronklike dele wees. Gebruik asseblief die buylist wa te verkoop of handel. Sodra jy voltooi kaarte te voeg tot jou buylist wa en nagegaan het jy sal gegee word verdere instruksies met die verskaffing van inligting. As jy handel dryf, sal jou bevestiging insluit opdrag om 'n bestelling te plaas. Kaarte gestuur vir handel gebruik kan word in die rigting enigiets van die ABU winkel (behalwe vir mtgo digitale items) insluitende ons seleksie van Video Game Systems en elektronika. Koste van verskeping kaarte na Abu word betaal deur die verkoper (gestuur koste van 'n bevel wat verhandel vir kan gedek word deur kaarte gestuur). As jy meer kopieë van 'n kaart as ons huidige hoeveelheid in die vraag kan ons nog steeds belangstel in hulle teen 'n laer prys. Kontak asseblief ABU as dit die geval is. Moet asseblief nie meer buylists insluitend dieselfde item. Kaarte ontvang dat 'n swaar tabak of ander reuk kan nie aanvaar word nie en sal teruggestuur word. As die totaal van jou koop of handel oor 1000,00 of jy verkoop baie kopieë van dieselfde kaart kontak ABU na die voltooiing van jou betaling, maar voor die stuur van jou kaarte sodat dit persoonlik kan hersien word. As 'n kaart is onlangs verbied of beperk moet asseblief nie probeer om dit af te laai, voordat ons 'n kans om ons prys te werk as hulle nie sal aanvaar word nie. As 'n prys aangebied lyk goed om waar te wees ve ons waarskynlik het 'n prys fout. Ons behou die reg om items wat verkeerd geprys terugkeer. Volg asseblief hierdie stappe vir die voorbereiding en die toevoeging van jou kaarte om die buylist cart - 1. Afsonderlike NM-M kaarte van gespeel het. 2. S ort NM-M kaarte deur stel en dan alphabetize die kaarte in daardie stelle. 3. Voeg die NM-M kaarte om die buylist mandjie nie. 4. Herhaal stappe 2 en 3 met die gespeel kaarte. Jou koop of handel is baie hoog op prys gestel Let asseblief daarop dat wit begrens kaarte met óf Arabiese Nagte, oudhede, Legends of The Dark uitbreiding simbole is herdrukke van die Kronieke uitgawe. As jy nie seker watter uitgawe 'n kaart wat jy het is uit pleeg ons uitgawe gids. Welkom by ABUGames Ons streef daarna om ons kliënte te voorsien van die beste moontlike diens deur offering - Uitstekende en vinnige kommunikasie Vinnige en maklik bestel proses - Die meeste bestellings skip in 1 werkdag Meer as 15 jaar ondervinding aanlyn groot keuse van Magic Singles, bokse en Gaming Supplies Vintage en gegradeerde kaart kundiges Duisende werklike skanderings van hoër einde kaarte Uitgebreide Buylist - Ons koop / handel vir byna elke kaart van waarde GRATIS Fed-Ex grond gestuur op VSA ORDERS vAN 150 of meer (tot 12 af). Of vry Fed-Ex SHIPPING oor Internasionale bevele van 300 of meer (tot 30 af). (Verseëlde Magic Produk 2 jaar en ouer kan skip buite die VSA) Ons waardeer ons kliënte soveel. Dankie vir inkopies, verkoop of handel met ons PucaTrade Quick Start Guide Oorsig I m nie nuwe wanneer dit kom by handel papier kaarte aanlyn. Tradisionele handel, selfs in 'n aanlyn vorm, bestaan ​​tipies uit 'n peer-to-peer model. Daar is twee mense maak ambagte direk met mekaar. Terwyl dit doeltreffend kan wees, jy don t altyd af te laai alles wat jy wil, en jy nie t altyd kry wat jy wil óf PucaTrade benaderings aanlyn ambagte anders. Dit is nie 'n peer-to-peer opstel as wat jy sou sien op forums of in die werklike lewe. Dit stel 'n virtuele geldeenheid bekend as PucaPoints wat jy versamel deur die stuur van jou kaarte om ander gebruikers. Sodra jy genoeg punte versamel, kan jy dit handel in vir kaarte wat jy wil. Effektief, dit verwyder die peer-to-peer beperking op handel. Die punte-gebaseerde stelsel is belangrik, want dit maak jou versameling baie toeganklik vir ander spelers. In sommige maniere, word jy 'n omgekeerde winkel in die feit dat jy nie die persoon koop die inisiatief neem in wat jy stuur uit. Op die ou end, maar dit is geld in die bank die PucaTrade bank. Ja, PucaTrade is effektief speel bankier met jou swaarverdiende punte. 'N Persoon mag gemoeid met die risiko van hierdie, maar ek voel dat risiko laag is vir die waarde wat ontvang word. Gereed om te handel Puca-styl begin Die volgende inligting is wat ek gevind het om die Puca ervaring pret en winsgewend te maak. Ek het my ingeskryf dit was maklik. Nou Wat Nou ja, jy inteken, en dan laai jy 'n paar kaarte in jou lys hebbedingetjes. Jy klik gretig na 'n rooster vol kaarte te vind. Groot, mense gebruik PucaTrade Die rooster is leeg. Wat doen jy nou eerlik, die leë rooster gevang my onkant betrap. Ek didn eenvoudig t weet waarheen om te gaan. PucaTrade het 'n video handleiding oor hoe om te begin gemaak, en die video doen 'n groot taak van die beskrywing van die basiese funksies van die webwerf, maar dit maak nie regtig verlig die leë gevoel van 'n nuwe gebruiker kan hê wanneer hy of sy eerste druk kaarte Stuur . Ek voel die meeste van die verwarring spruit uit die moontlikheid dat die basis van gebruikers is nog 'n bietjie intieme. PucaTrade kan nie heeltemal getref die gebruiker drumpel om die eise wat in die gebrek lyste ontmoet. As 'n nuwe gebruiker, die begrip van die volgende sal die diens meer intuïtief te maak: Hoe meer kaarte jy laai, hoe meer suksesvol ambagte wat jy sal hê. Soos van hierdie skrywe, daar is gewoonlik net sowat sewehonderd kaarte wou op 'n gegewe tyd toe die motor-wedstryd is afgeskakel. Wanneer kaarte doen pop-up in jou motor gekoppel resultate, gaan hulle baie vinnig oor 'n minuut of minder. Jy moet die motor-wedstryd lys soos 'n valk dophou as jy wil om iets te handel. Wanneer jou motor-wedstryd lys sluit vul, maak seker om kennis te neem van die ontvanger se totale PucaPoints neem. As die gebruiker het minder as 200 (byvoorbeeld), wat is alles wat jy gaan uit hom of haar te kry. Dit kan nie die verpakking en stempel werd wees. Die ligte aangeskakel vir my nadat ek hierdie lys verstaan. Die Twitter-gemeenskap genade bygestaan ​​my met hierdie inligting. Kort daarna het ek het oor 8500 punte (ongeveer 85) waarde van kaarte in net vyf dae gestuur nadat ek begin met my rekening. Al wat dit vereis 'n bietjie van die organisasie en outomatisering en, opsioneel, 'n bietjie van kontant. Noodsaaklike stappe vir die grootste opbrengs PucaTrade is vinnig. Weerlig vinnig. As jy huiwer, gaan jy mis nie uit op 'n baie goeie ambagte of misloop maksimalisering waarde in 'n enkele koevert. Dit is nie ongewoon dat 'n gebruiker vragte tot vyftien tot twintig kaarte wat hy of sy nodig het, en jy veg teen 'n ander sender vir hierdie kaarte. Na die skep van jou rekening, raai ek onmiddellik oor tot die volgende. Sorteer jou werklike lewe Versameling Ken jou kaarte. Jy sal gevra word om snap besluite te neem wanneer 'n kaart in jou motor-wedstryd lys verskyn. Jy sal nie tyd om jou versameling te gaan vir die kaart of selfs dink of jy dit sal kry. Om werklike waarde kry uit PucaTrade, ek stel voor sorteer jou hele voorraad. Dit sluit al die Commons en uncommons jou eie. In die eerste twee dae van 'n lid, ek het net skerwe van Alara en Zendikar gelaai, en ek was in staat om 500 punte uit te druk van ewekansige Commons en uncommons Ek het in grootmaat. (Jy kan 'n kriptiese Command in 'n kwessie van 'n paar weke met dié koers het.) Jou naam in die werklike lewe Versameling Online ek don t sorg wat jy gebruik. Of dit nou is Google Docs, Excel, of 'n inventaris bestuurder (Ek gebruik Magpie), dit is belangrik dat jy jou kaarte gekatalogiseer iewers jy kan verwys na oomblik se kennisgewing. Verkieslik die diens wat jy kies 'n uitvoer funksie sodat jy maklik PucaTrade se opdrag invoer kan gebruik. Gebruik die Auto-wedstryd Kenmerk 100 van die Tyd As jou versameling heeltemal gekatalogiseer, is daar absoluut geen rede om nie hierdie funksie gebruik. draai dit nooit af. Het jy al ooit. Laai die Page Monitor Chrome Uitbreiding Wat ek gevind met die eerste vyf minute van die gebruik PucaTrade is dat kaarte up pop vir 'n minuut en dan verdwyn vinnig. PucaTrade is vinnig groeiende, maar weer, ek voel op die oomblik is daar sondaars t nog heeltemal genoeg lede om 'n sekere drumpel van behoeftes wat Puca senders wil tref. Hier is wat ek gedoen het met die Page Monitor uitbreiding na die installering van: Gaan na PucaTrade, aanteken, en kliek Stuur kaarte. Draai die motor-passing op (en nooit ooit draai dit af). Klik op die bladsy Monitor knoppie in die top-regs van Chrome en klik op Monitor hierdie bladsy. Regs-kliek Page Monitor, en kliek op Options. Jy moet PucaTrade sien in die lys. Gaan Gevorderde, en kyk dan Custom af. Maak seker Selector is gekies en klik op te tel. Klik op Totaal: X as wat jy wil om op te spoor. Klik gebraai in die onderste regter van die bladsy. Wat sal dit vir jou doen, is wakker jy wanneer daar 'n verandering in jou motor-wedstryd lys. Jy kan selfs Page Monitor 'n gedruis maak wanneer dit gebeur, maar ek is goed met Page Monitor vertoon die bietjie groen kennisgewing wat hy doen nie. Ek het my gestel om die bladsy te verfris elke dertig sekondes. Teoreties, op hierdie punt, shouldn jy nie eens nodig PucaTrade oop. Dit blyk egter PucaTrade sal jy uiteindelik teken uit, wat Page Monitor ontwrig. So ek is geneig om dit oop te alle tye in die agtergrond te hou. Gradeer jou rekening te Skaars Die gratis rekening kan genoeg wees vir die eerste paar ambagte wees. Maar, soos ek begin handel, het ek besef die ongewoon (en skaars) plan gee jou 'n baie subtiele, kragtige vermoë om in die diens. Folies, wenslyste, en lys die uitvoer is groot, maar hierdie eienskappe sondaars t gaan jou aan oor die top. Die ware krag kom van die gee van ander gebruikers punte. Vertrou my. Neem hierdie voorbeeld: Billy het 800 punte, maar jy wil 810 miljoen se kaartjies handel. Een kaartjie is 500, en die ander is 310. Ten einde te maksimeer op jou stempel (en op die verwydering van kaarte), sou jy nie wil hê dat die tien sent dryf om die ontvanger om 'n beter handel I m verseker besig om dit te besef gebeur baie. As jy regtig wil om jou ervaring te verbeter, sou ek ernstig oorweeg val 45 vir die jaar Skaars plan. As jy die wiskunde te doen, dit is regtig 30 vir die jaar sedert jy 1500 PucaPoints kry uit die deal, wat min of meer 15. alles gesê en gedoen, dit eindig kos jou net 2,50 per maand. Ek Don t weet julle nie, maar ek dink dat is redelik naby aan gratis. Vra om vergifnis Later Een ding wat ek interessant gevind oor PucaTrade is dat daar geen direkte manier van kommunikasie met die kaart ontvanger. As jy wil, moet jy 'n geval, wat dan waarskuwings 'n administrateur te open. Met hierdie, tot dusver, ek het geen werklike straf om jou rekening gekry vir so lank as wat jy eerlik en bereid om te werk met die potensiële ontvanger is. Sedert PucaTrade is blitsige, sal jy by tye sien 'n kaart pop-up in versoek kaarte wat jy in jou versameling kan hê of miskien het jy dit verhandel het 'n paar weke gelede. Jy kan t onthou (wat is die rede waarom dit belangrik jou versameling te gesorteer en gekatalogiseer s). In sulke situasies, aangesien daar skynbaar geen gevolge, ek sê jy kliek stuur asof jy dit het, en dan vra om vergifnis later as jy t don. Van grootmaat aan Staples binne vyf dae kon ek genoeg ambagte 'n Vendilion Clique byna twee bekostig stuur. 'N ordentlike gedeelte van die punte wat ek verdien het, was van die stuur van grootmaat Rares, Commons, en uncommons (dinge wat ek nooit andersins sou gestoot). Dit sluit nie die 1500 punte wat ek ontvang het vir die opgradering van my rekening te ongewoon nie. Stuur die kaarte het 'n hare onder 4. Dit werk wonders vir my kos. As jy op soek is na 'n relatief passiewe manier om 'n paar ambagte, dit is die diens vir jou gelukkige handel Kommentaar


No comments:

Post a Comment